RELACJA Z PRAKTYKI NA CYPRZE - KWIECIEŃ 2013

Pierwsza 16- osobowa grupa wróciła do Polski po miesięcznych praktykach na Cyprze (kwiecień 2013). Wyjazd kolejnej 16- osobowej grupy planowany jest na czerwiec 2013.

A oto wspomnienia naszych uczniów z praktyk na Cyprze:

"Najmilej wspominam pracę na restauracji, gdzie ludzie byli bardzo życzliwi, sympatyczni i przede wszystkim pomocni. Dużo się przy nich nauczyłam i było widać, że doceniali naszą pomoc. Ogólnie pracownicy hotelu Aloe byli bardzo otwarci i traktowali nas naprawdę miło, panowała tam ciepła atmosfera i zżyliśmy się bardzo mocno z większością personelu. Atmosfera podczas wyjazdu była przepełniona smutkiem, gdyż nikt z nas nie chciał wracać do Polski. Niestety o godz.1600 nasz samolot wzbił się w powietrze i już o 1825 szczęśliwie wylądowaliśmy na lotnisku w Krakowie. Wyjazd na praktykę zawodową w hotelu Aloe w Pafos był najpiękniejszą przygodą, jaka mi się w życiu przytrafiła!" Agnieszka.

"Praktykę zawodową na Cyprze wspominam bardzo miło. Wiele się nauczyłam. Najbardziej podobała mi się praca na barze, czas leciał bardzo szybko, załoga pracująca na barze to ludzie bardzo mili wyrozumiali oraz przyjaźni.
Każdego dnia z uśmiechem na twarzy i wielką chęci przychodziło się do pracy, ponieważ atmosfera jaka panowała była świetna i napawała optymizmem."
Ania

"Według mnie te praktyki dały nam idealną okazję do zmierzenia się z inną rzeczywistością. Tamtejsza ludność, pracownicy hotelowi, a także inni ludzie, byli bardzo otwarci wobec nas, chętnie nam pomagali, tłumaczyli, jak czegoś nie wiedzieliśmy. Zostaliśmy bardzo mile przyjęci z ich strony.

W każdy weekend mieliśmy organizowane wycieczki, dzięki którym mogliśmy poznać choć „kawałek” Cypru. Oglądaliśmy mozaiki, zwiedzaliśmy monastyry, kościoły, a także małe cypryjskie wioski.

Ogólnie rzec biorąc, jestem bardzo zadowolona z praktyk. Cieszę się, że dzięki programowi „Leonardo da Vinci” oraz Kapitał Ludzki -miałam możliwość spędzenia miesiąca na Cyprze. Dzięki temu nie tylko nabyłam nowe doświadczenie, ale także poznałam ciekawych ludzi, zwiedziłam nowe tereny, a co najważniejsze, miałam okazję do zobaczenia jak wygląda życie w innym kraju. Z chęcią bym wróciła z powrotem na Cypr." Beata

"Praktykę zawodową odbytą na Cyprze wspominam i będę wspominać bardzo miło. Hotel Aloe przyjął nas bardzo życzliwie, a my zaprzyjaźniliśmy się z pracownikami hotelu. Nauczyliśmy się dużo na temat funkcjonowania hotelu i obsługi różnych gości, w tym głównie osób starszych. Pracowaliśmy na różnych stanowiskach. Najmilej wspominam ostatni tydzień praktyk, który spędziłam jako kelnerka na barze. Wyjazd na Cypr był niezapomnianą przygodą, którą będę zawsze dobrze wspominać." Ania