środa, 5 listopada, 2025

Dzień Ziemi

W związku z tym, iż w piątek 22. 04 obchodziliśmy Dzień Ziemi nasi Uczniowie przygotowali na ten temat plakaty. Prace można oglądać na tablicach...

Relacja z wyjazdu w ramach Erasmus+

W trakcie drugiego dnia wyjazdu w ramach projektu Erasmus+ nasi Uczniowie zwiedzali Linz. Udało się Im zobaczyć: Starówkęstarą i nową katedrępunkt widokowy na wzgórzu Pöstlingberg...

Dzień otwarty w naszej szkole

W sobotę 26. 03. w naszej szkole odbył się Dzień otwarty. Zespół Szkół Ekonomicznych nr 1 odwiedziła liczna grupa uczniów z różnych szkół podstawowych....

Tydzień Niepodległości w naszej szkole

W ubiegłym tygodniu ramach Tygodnia Niepodległości w naszej szkole zorganizowano szereg inicjatyw: odbył się po raz piąty Konkurs o Andrzeju Hałacińskim i Legionach Piłsudskiego dla...

Tydzień pełen wrażeń z uczniami z Pragi

W zeszłym tygodniu gościliśmy w naszej szkole grupę uczniów z Pragi i spędziliśmy razem mnóstwo niezapomnianych chwil. Wspólne zwiedzanie, zajęcia integracyjne i aktywności sprawiły,...

Konkurs „Wulgaryzmom mówimy STOP” w ramach SUWAKA

Zachęcamy do udziału w konkursie na plakat. Konkurs jest organizowany w ramach projektu Samorządu Uczniowskiego "Wulgaryzmom mówimy STOP" w ramach programu SUWAK. W ramach...

I Forum Turystyczne Kapucyńska 2

12 marca 2025 r. w naszej szkole odbyło się I Forum Turystyczne Kapucyńska 2. Temat przewodni Forum w tym roku brzmiał: Turystyka masowa czy...

Zapraszamy na Dzień Otwarty 01. 06. 2022 r.

Kolejny Dzień Otwarty w naszej szkole odbędzie się w środę 01. 06. 2022 r. Podczas Dnia Otwartego będzie można m. in.: zapoznać się z zawodami uczonymi...

Snowboard – etap wojewódzki

Uczeń naszej szkoły Konstanty Grzywacz z kl. 4d w ubiegły czwartek, w Nowym Targu na Długiej Polanie zajął wysokie 6 miejsce w wojewódzkich zawodach...

Wspomnienia z „Bałkańskiej przygody” cz. III

Bałkańska przygoda trwa nadal! Tuż po śniadaniu wyruszyliśmy na cały dzień do Albanii - kolejny kraj w naszym programie. Pierwszym punktem było miasto Szkodra,...
Przejdź do treści