Konkurs Wiedzy o Ukrainie
3 kwietnia 2023 r. odbył się w naszej szkole Konkurs Wiedzy o Ukrainie. Uczestniczyli w nim uczniowie z klas pierwszych i drugich, zainteresowani kulturą...
Lekcje o bufecie deserowym
W tym tygodniu uczniowie z klasy 1D pod kierunkiem p. Agnieszki Rydz i klasy 2 D pod kierunkiem p. Agaty Kosowicz w trakcie zajęć...
3D w Magistracie Krakowa w ramach projektu „Uczeń-Obywatel”
W środę (26 marca 2025 r.) Uczniowie klasy 3D pod opieką p. dra Marcina Maciuka udali się w ramach projektu “Uczeń -Obywatel” do Krakowskiego...
Warsztaty w „Tygodniku Powszechnym” w ramach programu „Młodzi Samorządowcy w akcji”
W ramach realizacji projektu “Akcja- Redakcja-Profesjonalizacja, czyli Ekonowinka 2.0” redakcja naszego szkolnego czasopisma pod opieką p. Ewy Misztal i p. Marcina Maciuka udała się...
Kandydaci na Przewodniczącą/Przewodniczącego SU
Prezentujemy sylwetki oraz programy wyborcze Kandydatów na Przewodniczącą/Przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego naszej szkoły.
Kandydują:
Julia Bossowska z 4BMaksymilian Klita z 3B
Program wyborczy Maksa Klity znajduje się na...
Wystawa „Kapucyńska 2 łączy pokolenia” w Urzędzie Miasta Krakowa
W holu głównym Urzędu Miasta Krakowa przy Placu Wszystkich Świętych można obejrzeć wystawę fotografii autorstwa naszego ucznia Kamila Zdechlika. Wystawa jest elementem projektu "Kapucyńska...
Spotkanie w ramach projektu „Uczeń-Obywatel”
W ubiegły piątek uczniowie klasy 3E i 4 B uczestniczyli w pierwszym spotkaniu realizowanym w ramach kolejnej edycji projektu „Uczeń – Obywatel”, który organizuje...
XIV Gminne Targi Edukacyjne w Michałowicach
7 marca 2024 roku przedstawiciele Naszej Szkoły uczestniczyli w XIV Gminnych Targach Edukacyjnych w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Michałowicach.
Nasza oferta edukacyjna...
Rekrutacja Uczniów do stypendium dla Uczniów zdolnych
W ramach realizowanego przez szkołę programu unijnego „Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej w Gminie Miejskiej Kraków -2 edycja” istnieje możliwość uzyskania stypendium dla...















